середа, 1 червня 2022 р.

 

Психологічний маніфест про право проживання різних станів "Їжачок буває різний залежно від обставин"

Їжачок буває різний залежно від обставин

Їжачок сів на газон і почав думати про всі труднощі: зруйнована нірка, довгі дороги, боротьба зі лиходіями та дуже багато занепокоєння.


Так він сказав собі: «Я можу бути різним, тому що я через багато чого пройшов. "

  • Коли мені сумно, я можу сумувати та плакати.

  • Коли я злюсь, я можу бути злим і агресивним.

  • Коли мені страшно, мені може бути страшно та тривожно. Мені страшно.

  • Коли мені боляче, я відчуваю біль та скаржуся.

  • Коли мені некомфортно, я шукаю нагоди знайти втіху.

  • Коли мені потрібна допомога, я можу звернутися за допомогою до інших Їжачок і мені не соромно.

  • Коли я не знаю, що відбувається, я можу запитувати та шукати відповідь.

  • Коли я стомлююся, я можу відпочити.

  • Коли на вулиці штормить, я сховаюся і чекатиму.

  • Коли сонце вийде, я зігріюся і буду радіти життю.

Ось він вирішив: хоч би що трапилося далі, він господар свого життя, і він буває різним.

Він може плакати і радіти, продовжувати бродити лісом у пошуках кращого для нього місця та кращого лужка з улюбленими ягодами та веселим сонечком.


Пропозиція далі, Арт техніки:

1. Намалюй Їжачка у різних ситуаціях та станах.

2. Намалюй їжачку обличчя залежно від ситуацій, у якій він опинився.

3. Намалюй газон, на якому після різних ситуацій відпочиває їжачок.


Спробуй побути Їжачком!


Питання для роздумів:

1. А ти дозволяєш собі бути різним?

2. Хто може допомогти тобі бути різним?

3. Які у тебе можуть бути стани ?

4. Ти можеш відчути свій стан?


Більшість людей починають зміни з питання: «Скільки це можна терпіти?». Але правильне питання таке: "Що я можу зробити вже сьогодні, щоб змінити своє життя?"

Джерело https://www.sablinatz.com/blog

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ, ЯКА ПЕРЕЖИВАЄ ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕС: ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ Базові поради для дорослих, як доречно будувати стосунки з ...