вівторок, 9 листопада 2021 р.

 09.11.2021 р.

Розвиток мовлення

Порівняння двох речень і визначення відмінностей, об,єднання 2 речень в одне


ГРА «ЗГАДАЙ СЛОВО»


Назвати ознаки якогось предмета, а дитина відгадує, про що мова.

1. Круглий, великий, гумовий, легкий...

(М’яч)

2. Темна, велика, низька, дощова...

(Хмара)

3. Холодна, чиста, прозора, стрімка...

(Вода, річка)

4. Білий, пухнастий, холодний, рипучий...

(Сніг)

5. Блакитне, чисте, безхмарне, прозоре...

(Небо)

6. Добра, хороша, рідна, лагідна, дорога...

(Мама)

 

Вихователь показує предмет, діти називають його ознаки.

1. Яблуко яке?

(смачне, солодке, соковите...)

2. Рукавички які?

(теплі, вовняні, сині...)

3. Квіти які?

(барвисті, пишні, червоні...)

4. Якою буває погода?

(сонячна, тепла...)

5. Сукня яка? 

         


            


 


   








        





ОПОВІДКИ-НІСЕНІТНИЦІ

Хід гри: Після прослуховування оповідок-нісенітниць дитина визначає невідповідності, які вона помітила.


1.     Влітку яскраво світить сонце, тому діти вийшли на прогулянку. Вони зробили зі снігу гірку й почали кататися на санчатах. Потім зліпили з піску снігову бабу. Ось як весело було дітям!

2.     Прийшла осінь, бо почали опадати зелені листочки. Діти пішли на екскурсію до озера. Там вони побачили багато цікавого. На березі озера сиділи два окуні та рак. Коли діти підійшли ближче, то рак і окуні впали прямо у воду. Біля озера росло багато берізок, а на їхніх гілочках заховалися серед зелених листочків гриби. Діти підстрибнули і зірвали кілька грибів. Ось скільки цікавого вони побачили на екскурсії!

 За матеріалами "На Урок" 


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...