вівторок, 9 листопада 2021 р.

 08.11.2021 р.

Розвиток мовлення

Порівняння 2 речень і визначення відмінностей

Логопедична вправа «Словник дієслів»

Мета: перевірка наявності у словнику дитини дієслів, а також для збагачення дієслівного словника

Обладнання: 5-6 карток з зображенням тваринного світу

Хід гри:  за­пропонуйте їй відповісти на такі запитання:


Хто як пересувається?

заєць (стрибає);

птах (літає);

змія (плазує);

кінь (скаче);

риба (плаває).

 

Хто як їсть?

курка (дзьобає);

корова (жує);

собака (гризе, відкушує);

кішка (злизує).

Що можуть робити ці тварини?

собака (гавкає, грає, кусається, лащиться, сторожить);


кішка…, вовк…, ведмідь…, тигр…, миша…, орел…, жаба…, змія… (крадеться, переховується, рятується, вистежує, доганяє, втікає, підстрибує, схоплює, видерся, пірнув, злетів, шкряба­ється, шелестить, виглядає, спостерігає тощо.)








Складання розповіді (без попереднього читання тексту розповіді)

Мета: осмислювати причинно-наслідкові зв'язки; вживати складносурядні і складнопідрядні речення;

• детально, з деталізацією і повторами розповідати про зміст сюжетної картинки, за допомогою дорослого повторювати зразки опису іграшки, драматизувати уривки із знайомих творів;

• розповідати неймовірні історії;

• активно супроводжувати промовою свою діяльність

Обладанання: сюжетна картинка

Хід гри: 1. Запропонувати дітям розглянути картинку.

2. Поставити питання відповідно до тексту розповіді і формувати відповідь з використанням схеми кожної пропозиції.

3. Попросити послухати вийшов розповідь, який педагог розповідає чітко посхеме, залучаючи до цього увагу дітей.

(Пам'ятати, що кожному слову відповідає певний символ!)

4. Запропонувати двом-трьом дітям переказати вийшов розповідь. Картинка «У городі»

Текст розповіді за пропозиціями:


1. Сім'я прийшла в город.

2. Діти збирають овочі.

3. Вони віддадуть овочі мамі.

4. Мама зварить з овочів суп.

 

 

 

Питання до пропозицій:

1. Куди прийшла сім'я?

2. Що збирають діти?

3. Кому вони віддадуть овочі?

4. Що мама зварить з овочів?


За матеріалами "На Урок"



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...