вівторок, 13 квітня 2021 р.

 

Індивідуальне навчання

4 клас

Корекція розвитку

13.04.2021 р.

1.       Вправа - привітання.

Я всміхаюсь сонечку:

„Здрастуй золоте!"

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте

Всміхаюсь дощику:

„Лийся, мов із відра!"

І тобі всміхаюся,

Зичу я добра!

2.1. Вправа „Щось тут не так"

Помилки бувають різні:

І маленькі, й дуже грізні.

Щоб в житті їх не робити,

Будем зараз їх ловити.

Взимку в полі все цвіте

-І волошки й жито.

Гріє сонце золоте

-Ласкаво і привітно.

Морозець щипає щічки

 Кличе дітлахів до річки

 Щоб купатись і пірнати

І під сонцем засмагати.

2.2.   Вправа - Гра „Знайди помилку"

Хід вправи: дитині показують картинки, на яких, щось не домальовано. Дитина має роздивитися і знайти помилки, те, чого не вистачає.







3.3.   Вправа-загадка

Я - сонечко і прокидаюсь щоранку, Радію, мов святу, новому світанку. Як гарна погода - моїм криленятам Не важко із квітки на квітку літати. Я - сонечко маленьке, Червонясте і дрібненьке. Я - лише звичайний жучок, На крильцях маю кілька крапочок.

(Йдеться про жучка, який називається сонечко.)

3.4 Вправа для «слухняних» пальчиків.

Хід вправи:

Ми старались , ми трудились Навіть пальчики стомились. Втому з пальчиків струсили, Стисли в кулачок щосили. У замочок їх замкнули І до сонця потягнулись.

4.1 Релаксація

Вправа «Сонячний зайчик»

Хід проведення: дитині пропонується заплющити очі та під словесний супровід

психолога уявити собі сонячного зайчика.

Психолог: - Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по обличчю, ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати. Погладь голову, шию, руки, ноги... Він скочив тобі на животик - погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе, подружися з ним.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ, ЯКА ПЕРЕЖИВАЄ ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕС: ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ Базові поради для дорослих, як доречно будувати стосунки з ...