понеділок, 29 березня 2021 р.

 

Індивідуальне навчання

4 клас

Розвиток мовлення

29.03.2021 р.

Вправа «Впіймай слово»

Мета: формування фонематичного сприймання

Завдання: виокремлення на слух заданого слова з-поміж слів, схожих за

лексичним значенням, а також слів, схожих за звучанням.

Інструкція: плесни в долоні, коли почуєш слово дощ.

Слова: хмара, ліс, весна, борщ, весна, дощ, зошит, кущ, річка, хвощ, чоботи,

дощ, калюжа, дощ, вода.

Вправа «Впіймай звук»

Завдання: виокремлення на слух заданого звуку з-поміж інших звуків (далеких та

близьких за акустико-артикуляційними ознаками).

Інструкція: я буду називати звуки, а ти будеш ловити лише звук «…». слухай

уважно, коли почуєш звук «…» – «лови» його, плескай у долоні.

Звуки:

[С] – а о с и е у с і у е а а с с о и с и е

[А] – і е а и і о і е у у а и е і и а о и е а

[Л'] – л л л л' л л л л' л л л' л' л л л л

[С] – с ш з с ц ч с ж з ц с ш ш с щ ц с

[Ж] – ж з з дж ж ч щ ж з ш ж ж ш з ч ж

[П] – п б д п’ в б п б п п’ п’ п п б б п

Фізкультхвилинка 

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Вправа «Впіймай склад»

Мета: формування фонематичного сприймання

Завдання: виокремлення на слух заданого складу з-поміж інших складів

(далеких та близьких за акустико-артикуляційними ознаками)

Інструкція: я буду називати склади, а ти будеш ловити лише склад «…». Слухай уважно, коли почуєш склад «…» – «лови» його, плескай у долоні.

[СУ] – са шу зу са ци чу су жо зе ці со ше ши си ца су

[АК] – ла ак ло ал ак кла га ак іг уг ак ог

[ШЕ] – еш же ше зе зе ше дже еш же че ще же зе ше же еш же ше зе че

Вправа «Впіймай слово зі заданим звуком»

Мета: формування фонематичного сприймання

Завдання: виокремлення на слух заданого звуку у слові.

Інструкція: я буду називати слова, а ти лови лише ті, де є звук «…». слухай

уважно, коли почуєш звук «…» у слові – «лови» його, плескай у долоні.

 [О] дорога, мир, дім, сорока, кіт, сова, вінок, опосум, пар, родина

[І] сім, блакитний, підкова, сірий, зоопарк, хижак, ніч, собака, піч.

[Н] кінь, лопата, носоріг, мука, нива, калина, лапа, лампа, малина, ноги, ніс,

пісок, горобина, бігати, машина, Микола, камінь, мак.

[Р] ракета, рик лапа, кора, вовк, баран, клавіші, лицар, відро, клей

[З] салат, злива, слива, салют, зірка, слизько, шия, казка, мотузка, синій, змія,

коса, коза, басейн, базар, овес, пес, жирафа, зозуля, кажан, жердина, замок.

[Ш] шишка, чорний, жолудь, щавель, пшоно, качка, кішка, джміль, кошик,

жменя, шланг, жаба, шафа, жага, щука, жетон, шезлонг, штанга, чашка.

[К] клоун, гладіолус, ґава, пакет, камінь, вагон, ховрах, килим, молоко, паска,

виделка, ґудзик, праска, парасоля, ґедзь, зозуля, кавун, гриб, хижак.

[ДЖ] дзижчить, джміль, драбина, баклажан.

Який молодець!

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...