середу, 31 січня 2024 р.

 

8 ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ

творче мислення
Завдання 1

Склади якомога більший список речей, які є важкими, твердими і білими (характеристики можна змінювати). Спробуй придумати якомога більше відповідей.

Завдання 2
Придумай якомога більше слів, близьких за значенням до слова ТВЕРДИЙ.

Завдання 3
Потренуйся в «мозковому штурмі» за допомогою олівця й паперу:
«Запиши всі способи, якими ти міг би вдосконалити олівець, щоб зробити його зручнішим для використання. Пам’ятай, що підходять всі відповіді, якщо їх реально здійснити. Створюй свої ідеї у відповідності з твоїм бажанням».

Завдання 4
«Мозковий штурм» стає набагато продуктивнішим, якщо в нього включається декілька чоловік. Утворіть в класі невеликі групи і дайте кожній групі завдання придумати, що можна зробити, комбінуючи такі предмети:
а) пробку і пружинний матрац;
б) порожні пляшки з-під води і губки;
в) м’яч для пінг-понгу, пару труб, метр сталевого дроту.

Завдання 5
Нижче наводиться кілька запитань, на які необхідно відповісти. Зафіксуйте, скільки хвилин витрачається на кожне запитання. Можна або зазначити, на скільки запитань відповідаєте за 3 хвилини, або час відповідей на всі 10 запитань.
«Назвіть якомога більше способів, видів, характеристик:
1. Як може виглядати будівля?
2. Як може гарчати тигр?
3. Як можна відчути холодний вітер?
4. Скількома способами людина може спілкуватися?
5. Як можна відчути кору?
6. Як може пересуватися кінь?
7. Скількома способами можна видавати крик?
8. Скількома способами можна нюхати квіти?
9. Скількома способами можна зробити тісто для піци?
10. Скількома способами може плавати дельфін?»

Завдання 6
Уяви собі надзвичайно довге мовчання. Якби ти був кожним з наступних людей, що б воно тобі нагадало?

Якби я був залізничником.
Якби я був диригентом оркестру.
Якби я була класним керівником.
Якби я був конструктором.
Якби я був на рятувальному плоту в морі.
Якби я був первісною людиною.
Якби я була моєю мамою.
Якби я був космонавтом.
Якщо я є самим собою ».

Завдання 7
Придумай принаймні 30 способів використання звичайної цеглини, окрім будівництва будівель.

Завдання 8
Назви 5 винаходів, які могли б вдосконалити світ, крім тих, що вже винайдені.
Придумай кілька кращих способів збору сміття для того, щоб уникнути непривабливості сміттєвих відер і контейнерів на обочинах.

Джерело https://dytpsyholog.com/2015/06/12/

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Тест для дітей - "Моє життя в школі " Якщо дитина відвідує дитячий садок, то в старших групах вона вже зможе розібратися в настр...