пʼятниця, 4 лютого 2022 р.

 Індивідуальне навчання.

Основи здоров,я

04.02.2022р.

Сім’я і здоров’я. Обов’язки членів родини щодо збереження і зміцнення здоров’я


Який у тебе сьогодні настрій?

Я знаю простий засіб, відомий з давніх-давен не тільки для покращення настрою, а й для зміцнення імунітету, продовження тривалості життя. І. Павлов назвав цей засіб "зарядкою для підкірки, що мобілізує захисні сили організму на боротьбу проти захворювань".

 Від себе додам, що цей засіб не вимагає матеріальних витрат, доступний усім і ми можемо використовувати його за власним бажанням в будь-який момент.

 

Назви і продемонструй цей засіб. (Сміх, посмішка.)

Щоб ти запропонував, щоб посмішка стала більш щирою, природньою?

Я пропоную простий і забутий спосіб, яким ти можете користуватися завжди, це - комплімент. Пропоную сказати комплімент рідним 

Посміхайся частіше і будь здоровим та щасливим!


 Повідомлення теми і мети уроку 

Ø                                                                                                          Що за гроші не купити? Чим потрібно дорожити?                                                                        

Ø  Що для щастя необхідно , кожному завжди потрібно?

Ø  Знаєш ти і знаю я, безперечно це – сім,я !

                             * * *

Надійний притулок , фортеця твоя, наснаги джерельце , а також розради,                                                                                                            

Найбільший твій скарб у житті – це сім'я , вона у біді не покине , не зрадить

Вивчення нового матеріалу.


Мова сьогодні піде про сім’ю, родину

Назви ,які асоціації у тебе викликають ці слова?

                                        сім'я - це 


На уроці ми поговоримо про те , як правильно розподіляти обов’язки в сім'ї , що впливає на здоров’я членів родини.

 Девізом нашого уроку буде «Турбота про здоров’я щоднини , обов’язок усіх членів родини».

 Намалюй малюнок дружної родини.

Кожен має і свої обов’язки і час для відпочинку.

Як чудо­во, коли сім’я відпочиває разом!

Спільне сімейне дозвілля сприяє теплим і дружнім стосункам.

Добре, якщо члени ро­дини мають спільні інтереси та однакові уподобання.

У такій сім’ї підтримується|здоров’я кожного її члена.

Слід бути обережним, якщо в сім’ї хтось занеміг на грип, вітрянку, кір.

Ти знаєш, як передаються ці інфекційні захворювання.

Кому важливо убезпечити себе: використовувати захисні марлеві маски та обме­жувати спілкування з хворим.

 

Та бувають сім’ї, в яких права дитини порушуються дорослими.

Деякі батьки принижують гідність дитини, б’ють її, позбавляють їжі.

Іноді батьки примушують дітей виконувати ритуали та обряди, що шкодять здоров’ю

 (як-от: голодування, тривалі моління, обмеження у спілкуванні з ровесниками).

У таких випадках дітям обов’язково потрібна допомога.

Звернися до соціальної служби, скористайся телефонами довіри, що є у телефонних довідниках твого міста чи району.

У сільській місцевості, звідки важко дістатись до районного центру, звернися по допомогу до людей, яким довіряєш.

 Це можуть бути твої родичі, сусіди чи вчителі.

Держава піклується про збереження здоров’я дітей та підлітків.

У Законі України «Про охорону дитинства» є розділ «Дитина і сім’я».

У ньому зазначено права та обов’язки батьків щодо виховання і розвитку дитини.

Зокрема,якщо існує загроза здоров’ю дитини, а батьки відмовляються звернутися до лікарів, то вони відповідають згідно із законом.

Фізкультхвилинка

Щось втомились ми сидіти,

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На бабусю подивись.

Руки ззаду покладемо,

Головою поведемо!

Руки вгору, руки в боки 


Закріплення нових знань і вмінь.

.Відповіді на запитання.

       - Що людині дає сім’я ? (Любов, піклування, турботу одне про одного, радість, спокій   тощо)

-          Як ти почуваєшся у родинному колі?

-          Якими мають бути стосунки між членами родини?

-          Яку сім’ю можна назвати дружною?

-          Про кого особливо турбуються у сім’ї?

-          Як пятикласник може піклуватися про здоров’я своєї сім’ї?

-          Про кого ви піклуєтеся?

-          Яку домашню роботу виконують ваші матусі?

-          Яку домашню роботу виконують ваші татусі?

-          Яку роботу вони роблять разом?

-          Як тато допомагає мамі, а мама — йому?

-          А чи є якась домашня робота, яку виконуєте тільки ви?

-          Чи приємно батькам отримувати вашу допомогу?

-          Як можна захиститись від порушення прав дитини в сім’ї?

-          Куди можна звернутися дитині, якщо до неї жорстоко ставляться вдома?

-     

Підсумок уроку.

- Яку тему вивчали?

- Чим збагатив свої знання?

Як є здоров’я  - буде все ,як треба                                      

Сміятиметься сонечко із неба   

І дітям світ простелиться під ноги,                   

Щоб ви пройшли усі дороги

Здорові діти – нація здорова,

Багата Україна і чудова!

Домашнє завдання

Разом із батьками визнач постійні обов'язки кожного члена твоєї сім ї.                                                                                                        

 Джерело https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-sima-i-zdorova-obovazki-cleniv-rodini-sodo-zberezenna-i-zmicnenna-zdorova-26745.html



Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ, ЯКА ПЕРЕЖИВАЄ ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕС: ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ Базові поради для дорослих, як доречно будувати стосунки з ...