Розвиток мовлення
Розповідь з обґрунтуванням власної думки.
Мій улюблений дитячий журнал
Хід уроку
І. Організаційний момент
Наш девіз:
Діяти активно,
Думати оперативно.
- Яким ти хочеш бачити наш урок?
(Цікавим, веселим, пізнавальним, науковим, творчим, пошуковим тощо).
ІІ. Актуалізація знань учня
Читання анаграм
лранжу игкна азгеат
Бесіда
- Розкажи Чомучці, які значення може мати слово «журнал». (Класний журнал, книга чи зошит для систематичного записування про що-небудь, періодичне видання).
- Чим він відрізняється від газети, книжки? (Видається періодично, систематично з року в рік, щомісяця друкуються нові твори, а не перевидається з тим самим змістом, як книги).
- Які дитячі журнали ти знаєш?
(«Барвінок», «Соняшник», «Пізнайко», «Веселочка», «Дивосвіт» і т.д.).
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку
- Сьогодні на уроці ти повідомиш про свої улюблені журнали, спробуєш довести, чому ти їх любиш
ІV. Робота над складанням розповіді
1. Словникова робота
- Як ти розумієш значення слів «журнал», «рубрика», «редакція», «дописувач»?
- Прочитай, яке тлумачення цих слів підготував вам Знайко.
Журнал - друковане видання у вигляді книжки, яке виходить через певний проміжок часу.
Рубрика – розділ у журналі.
Редакція – колектив людей, що готує журнал до друку.
Дописувач – людина, яка пише статті, повідомлення в газету чи журнал.
- Утворіть словосполучення.
Ілюстрації (які?) … (яскраві, різнокольорові);
матеріали (які?) … (цікаві, різноманітні);
журнал (який?) … (дитячий, новий);
новини (які?) … (повчальні, шкільні);
рубрика (яка?) … (найцікавіша, улюблена);
історії (які?) … (смішні, захоплюючі, жартівливі).
2. Складання діалогу «Який журнал тобі подобається?»
Діалог
- Який дитячий журнал ти найбільше любиш читати?
- Мені дуже подобається журнал «Барвінок». Його назвали ім’ям ніжної весняної квітки.
- А чим він тебе захоплює?
- На сторінках цього журналу є багато різних цікавих рубрик. Він розвеселяє мене у сумні хвилини, підтримує, коли спіткає невдача. А ще розповідає, як виготовити різні іграшки, саморобки, веде у подорож у далекі країни, частує веселими оповіданнями та жартами.
- Чому вчить тебе «Барвінок»?
- Він вчить пізнавати світ, його минуле й майбутнє, любити й шанувати батьків і родину, дбати про власне здоров’я, уникати небезпеки.
- Чи доводилось тобі бути дописувачем цього журналу?
- Так, я написав казку про свою улюблену іграшку і надіслав її на конкурс.
- Ти так цікаво розповів про свій улюблений журнал, що мені захотілось його прочитати.
- Прочитай обов’язково, ти не пошкодуєш. Я вірю, що він стане твоїм найкращим другом.
4. Складання усної розповіді за планом (окремих речень, частин тексту)
Мій улюблений журнал
Я завжди з нетерпінням чекаю нового номера журналу «Барвінок».
Мені він дуже подобається. В цьому журналі є багато не лише кольорових ілюстрацій, а й цікавих різноманітних матеріалів. Це казки, вірші, загадки, ігри, конкурси з подарунками, легенди і перекази. які зацікавлять і фантазерів, і маленьких істориків, і любителів казок.
Журнал «Барвінок» має чимало рубрик. Матеріали рубрики «Наш скарб – рідна мова» вчать нас любити і знати рідну мову, боротися за її чистоту. Багато цікавинок можна дізнатись з рубрики «Хто? Де? Коли? Чому? Як? Навіщо? Скільки?». Про смішні історії та повчальні шкільні новини я завжди прочитаю у «Веселому колі». У «Клубі Форвард» можна знайти для себе багато цікавого про футбол.
Найбільше мені подобається рубрика «З торбинки дядечка Запитальника». В ній розміщено багато цікавого: крутоголовки, загадки, кросворди, шифрограми. Відповіді на них можна послати в редакцію журналу і отримати приз.
Цей журнал відкриває нам двері у цікавий світ знань, умінь, доброти.
5. Орфографічна підготовка
- Зверніть увагу, як пишуться такі слова і вислови:
журнал «Барвінок», редакція, рубрика, кросворд.
https://www.youtube.com/watch?v=YdcBq6kiaT0
Немає коментарів:
Дописати коментар