Індивідуальне навчання
4 клас
Розвиток мовлення
05.04.2021р.
Де плескали в долоні?
Дитина стоїть посеред кімнати з
заплющеними очима. Ви тихенько станьте в будь-якому кутку кімнати, та плесніть
в долоні. Дитина, не відкриваючи очі повинна вказати напрямок, звідки вона
почула сплеск.
Доручення
Дитина сидить на відстані 5-6 м від
дорослого . На столі покладені різні іграшки. Ви чітко, середньої сили голосом
звертається до дитини: “Візьми м’ячик і поклади його на столик” або: “Візьми
зайчика і посади його на стілець” і т.д. Потім даєте завдання вже тихим голосом.
Запам’ятай слова
На столі під серветкою лежать предметні
картинки або іграшки. Ви пропонуєте дитині послухати два-три слова-назви,
запам’ятати їх, а потім знайти на столі відповідні картинки (іграшки).
Впіймай звук!
Поясніть дитині, що ви будете вимовляти
різні звуки, а їй потрібно буде плеснути в долоні - “впіймати звук”, коли вона
почує певний звук. Необхідно дотримуватись принципу від простого до складного:
- звук [а] серед у, у, а, у;
- звук [а] серед о, а, і, о;
- звук [і] серед и, е, і, и;
- звук [с] серед л, н, с, п;
- звук [с] серед ш, ж, ч, с і т.д.
Знайди спільний звук!
Запропонуйте дитині визначити, який
однаковий звук є в декількох різних словах. При вимовлянні слів чітко виділяйте
даний звук силою голосу, наприклад: “о-о-о-осінь”, “о-о-о-окунь”, “о-о-о-овочі”
- Оля, осінь, овочі, окунь - [о]
- Сад, суп, сумка, ніс, лис - [с]
- Аня, агрус, акула, автобус - [а]
- Маша, мак, мама, сом - [м]
Немає коментарів:
Дописати коментар