Індивідуальне навчання
Розвиток мовлення
19.04.2021 р.
Гра «Закрий!»
Матеріал: дві баночки контрастного розміру, маленькі та великі кульки
(кришечки).
Хід вправи
Показати дитині дві баночки, вказати, що одна баночка велика, а друга –
маленька. Потім продемонструвати маленькі і великі кульки. Великі кульки
потрібно зібрати у велику баночку, а маленькі – в маленьку (показ). Після
виконання завдання попросити закрити баночки відповідними кришечками.
Гра «Де звучить?»
Матеріал: будь-яка іграшка, яка створює звук.
Хід вправи
Показати іграшку дитині. Поторохтіть іграшкою, щоб дитина звернула на неї
увагу, а потім іграшка відводиться в сторону і знову торохтить. Дитина із
закритими очима повинна вказати напрям звідки іде звук. Гра повторюється 2-3
рази.
Гра «Прищепки»
Матеріал: прищепки, аркуш картону/лінійка/мотузка, силуети одягу.
Хід вправи
Прищепки в грі використовуються як тренажер для пальчиків.
Вирізати з паперу декілька силуетів різного одягу (кофтинка, спідниця,
шкарпетки, сорочка та ін.). Попросити дитину допомогти Вам розвісити
білизну на мотузку за допомогою прищіпок.
Якщо у Вас немає часу виготовити силуети – можна прищіпки чіпляти на міцний
аркуш паперу чи широку лінійку.
Гра «Оплески»
Хід вправи
Дитина має плеснути в долоні стільки разів, скільки предметів знаходиться
на столі;
Дорослий повільно ритмічно плескає в долоні –
дитина повинна відтворити кількість оплесків.
Примітка: спочатку кількість предметів та оплесків
має не перевищувати 3. З часом кількість і темп оплесків збільшується.
Немає коментарів:
Дописати коментар