Індивідуальне навчання
Корекція розвитку
06.04.2021 р.
Хід заняття
1. Вправа-привітання.
Мета:
створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та
доброзичливості,
зняття емоційного напруження.
Доброго ранку! Доброго дня!
Треба вітатись чемно щодня
Усмішку людям треба давати
Доброго ранку! – всіх привітати
Хід вправи:
Психолог повідомляє дитині, що радий її бачити та вітається.
Привітання
„Кивок”: психолог вітається кивком голови з дитиною, звертаючись на ім’я та
словами: „Доброго дня”, дитина відповідає кивком голови
2. Вправа «Тренуємо емоції».
Мета:
розвиток уяви
Хід вправи:
психолог пропонує дитині відтворити на обличчі і показати в
дзеркалі
емоції:
-
Насупитись,як осіння хмара, ображена дитина;
-
Розсердитись,як зла чаклунка, голодний вовк;
-
Злякатися ,як зайчик,побачивши лисичку; пташка ,що впала з гнізда;
Посміхнутися,
як кіт на сонечку; саме сонечко; хитра лисиця; мама до дитини
3. Гра-порівняння « На що схожий мій
настрій?»
Починає
психолог :
-
Мій настрій схожий на яскравий, сонячний промінчик у ясному небі, а
твій?....
(Дитина
показує на малюнку)
4.
Вправа «Сонячний
зайчик»
Мета:
розвиток уяви.
Хід проведення:
дитині пропонується заплющити очі та під словесний супровід психолога уявити
собі сонячного зайчика.
Психолог:
- Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по
обличчю,
ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на
підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати. Погладь голову, шию, руки, ноги…
Він скочив тобі на животик – погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе,
подружися з ним.
5. Вправа „Зумій побачити ”
Мета:
розвиток концентрації уваги.
Хід вправи:
дитині пропонується уважно розглянути малюнок. Малюнок
забирається,
а дитині пропонується перерахувати всі предмети, які вона
запам’ятала.
6.Вправа „Послухай та запам’ятай”
Мета:
розвиток пам’яті.
Їла
Катя паляницю,
Пригостила
нею кицю.
Киця
бігає по хаті,
Чим
же я віддячу Каті?
Як
стемніло — киця в ліжко
Принесла
Катрусі мишку
7. . Традиційне прощання „Подаруй усмішку”
Мета:
створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.
Хід вправи:
психолог звертається до учня зі словами:
Звати як мене, скажи?
Звати як тебе, скажи?
Ми з тобою грались дружно?
Отже, разом не сутужно!
Зустріч нову призначаймо,
Усім щастя побажаймо.
Руку стисни на прощання
Усміхнись як сонце раннє!
Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст
усмішку у складені човником
долоні
і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.
Немає коментарів:
Дописати коментар