вівторок, 6 квітня 2021 р.

 Індивідуальне навчання

Корекція розвитку

06.04.2021 р.

Хід заняття

1. Вправа-привітання.

Мета: створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та

доброзичливості, зняття емоційного напруження.

 Доброго ранку! Доброго дня!

 Треба вітатись чемно щодня

 Усмішку людям треба давати

 Доброго ранку! – всіх привітати

Хід вправи: Психолог повідомляє дитині, що радий її бачити та вітається.

Привітання „Кивок”: психолог вітається кивком голови з дитиною, звертаючись на ім’я та словами: „Доброго дня”, дитина відповідає кивком голови

2. Вправа «Тренуємо емоції».

Мета: розвиток уяви

Хід вправи: психолог пропонує дитині відтворити на обличчі і показати в

дзеркалі емоції:

- Насупитись,як осіння хмара, ображена дитина;

- Розсердитись,як зла чаклунка, голодний вовк;

- Злякатися ,як зайчик,побачивши лисичку; пташка ,що впала з гнізда;

Посміхнутися, як кіт на сонечку; саме сонечко; хитра лисиця; мама до дитини

3. Гра-порівняння « На що схожий мій настрій?»

Починає психолог :

- Мій настрій схожий на яскравий, сонячний промінчик у ясному небі, а

твій?....

(Дитина показує на малюнку)

4. Вправа «Сонячний зайчик»

Мета: розвиток уяви.

Хід проведення: дитині пропонується заплющити очі та під словесний супровід психолога уявити собі сонячного зайчика.

Психолог: - Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по

обличчю, ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати. Погладь голову, шию, руки, ноги… Він скочив тобі на животик – погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе, подружися з ним.

5. Вправа „Зумій побачити ”

Мета: розвиток концентрації уваги.

Хід вправи: дитині пропонується уважно розглянути малюнок. Малюнок

забирається, а дитині пропонується перерахувати всі предмети, які вона

запам’ятала.

6.Вправа „Послухай та запам’ятай”

Мета: розвиток пам’яті.

Їла Катя паляницю,

Пригостила нею кицю.

Киця бігає по хаті,

Чим же я віддячу Каті?

Як стемніло — киця в ліжко

Принесла Катрусі мишку

7. . Традиційне прощання „Подаруй усмішку”

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.

Хід вправи: психолог звертається до учня зі словами:

 Звати як мене, скажи?

 Звати як тебе, скажи?

 Ми з тобою грались дружно?

 Отже, разом не сутужно!

 Зустріч нову призначаймо,

 Усім щастя побажаймо.

 Руку стисни на прощання

 Усміхнись як сонце раннє!

 Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником

долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...