Корекція розвитку
22.03.2021р.
ЗАНЯТТЯ
1. Вправа - привітання. (2
хв.)
Мета:
створення позитивного
емоційного настрою, атмосфери
довіри та доброзичливості,
зняття емоційного напруження.
Я всміхаюсь
сонечку:
„Здрастуй золоте!"
Я всміхаюсь квіточці,
Хай вона цвіте
Всміхаюсь дощику:
„Лийся, мов із відра!"
І тобі всміхаюся,
Зичу я добра!
2. Вправа - гра „Розкажи про себе"(3 хв.)
Мета: розвиток комунікативних навичок,
мимовільної уваги.
Хід вправи: психолог розповідає дитині про себе і
пропонує продовжити
речення:
Я (який?)...
Я люблю...
Я мрію...
3.1. Вправа „Щось тут не так" (5 хв.) Мета: розвиток увагу, мислення.
Помилки бувають
різні:
І маленькі, й
дуже грізні.
Щоб в житті їх не робити,
Будем зараз їх
ловити.
Взимку в полі все цвіте –
І волошки й жито. Гріє сонце
золоте
-Ласкаво і привітно.
Морозець щипає щічки
Кличе дітлахів до річки
Щоб купатись і пірнати
І під сонцем
засмагати.
3.2. Вправа - Гра „Знайди
помилку" (5 хв.)
Мета: розвиток уваги, мовлення, мислення.
Хід вправи: дитині показують картинки, на яких, щось не домальовано. Дитина має роздивитися і знайти помилки
3.3. Вправа - завдання „Спробуй
виконати" (5 хв.)
Мета: розвиток пам'яті, уваги, слухового сприйняття.
Хід вправи: психолог знайомить дитину із завданням.
Картки з намальованими геометричними фігурами означають виконання певного руху,
а саме:
□
- руки в сторону
о - руки вгору ▲ - руки вниз
Психолог показує дитині картку, а дитина виконує відповідні рухи, (можливо, під спокійну музику)
3.4. Вправа-загадка (5 хв.)
Я -
сонечко і
прокидаюсь щоранку, Радію, мов святу,
новому світанку. Як гарна погода - моїм криленятам. Не важко із квітки
на квітку літати. Я - сонечко маленьке, Червонясте і
дрібненьке. Я - лише звичайний жучок, На крильцях маю кілька крапочок.
(Йдеться про
жучка, який називається сонечко.)
3.5 Вправа для «слухняних» пальчиків. (5 хв.)
Мета: розвиток дрібної моторики.
Хід вправи:
Ми старались , ми трудились
Навіть пальчики
стомились.
Втому з пальчиків струсили, Стисли в кулачок щосили.
У замочок їх
замкнули
І до сонця
потягнулись.
4.1 Рефлексія. (2 хв.)
Ось заняттю вже
майже кінець.
Ти був справжній
молодець!
Що сподобалось - хвалися,
Засмутило - пожалійся.
Хід проведення: психолог надає
дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на
занятті. Відмічає успіхи її, хвалить, зацікавлює до нового заняття .
4.2 Релаксація (5 хв.)
Вправа «Сонячний зайчик»
Хід проведення: дитині
пропонується заплющити очі та під словесний супровід
психолога уявити
собі сонячного зайчика.
Психолог: - Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по обличчю,
ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати.
Погладь голову, шию, руки, ноги... Він скочив тобі на животик - погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе, подружися з ним.
5. Традиційне прощання „Подаруй усмішку" (3 хв.)
Мета: створення позитивного емоційного
настрою, емпатії, взаємної довіри.
Хід вправи: психолог звертається до учня зі словами:
Звати як мене,
скажи?
Звати як тебе,
скажи?
Ми з тобою
грались дружно?
Отже, разом не
сутужно!
Зустріч нову
призначаймо,
Усім щастя
побажаймо.
Руку стисни на прощання
Усміхнись як сонце раннє!
Дитина легким подихом здуває зі своїх
вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та
привітний світ.
Немає коментарів:
Дописати коментар