понеділок, 22 березня 2021 р.

 

Корекція розвитку

22.03.2021р.

ЗАНЯТТЯ

1.       Вправа - привітання. (2 хв.)

Мета:   створення   позитивного   емоційного   настрою,   атмосфери   довіри   та доброзичливості, зняття емоційного напруження.

Я всміхаюсь сонечку:

„Здрастуй золоте!"

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона цвіте

Всміхаюсь дощику:

„Лийся, мов із відра!"

І тобі всміхаюся,

Зичу я добра!

2.       Вправа - гра „Розкажи про себе"(3 хв.)

Мета: розвиток комунікативних навичок, мимовільної уваги.

Хід вправи: психолог розповідає дитині про себе і пропонує продовжити

речення:

Я (який?)...

Я люблю...

Я мрію...

3.1. Вправа „Щось тут не так" (5 хв.) Мета: розвиток увагу, мислення.

Помилки бувають різні:

І маленькі, й дуже грізні.

Щоб в житті їх не робити,

Будем зараз їх ловити.

Взимку в полі все цвіте

І волошки й жито. Гріє сонце золоте

-Ласкаво і привітно.

Морозець щипає щічки

 Кличе дітлахів до річки

Щоб купатись і пірнати

І під сонцем засмагати.

3.2.   Вправа - Гра „Знайди помилку" (5 хв.)
Мета: розвиток уваги, мовлення, мислення.

Хід вправи: дитині показують картинки, на яких, щось не домальовано. Дитина має роздивитися і знайти помилки








3.3.   Вправа - завдання „Спробуй виконати" (5 хв.)
Мета:
розвиток пам'яті, уваги, слухового сприйняття.

Хід вправи: психолог знайомить дитину із завданням. Картки з намальованими геометричними фігурами означають виконання певного руху, а саме:

□ - руки в сторону о - руки вгору ▲ - руки вниз

Психолог показує дитині картку, а дитина виконує відповідні рухи, (можливо, під спокійну музику)

3.4.   Вправа-загадка (5 хв.)

Я - сонечко і прокидаюсь щоранку, Радію, мов святу, новому світанку. Як гарна погода - моїм криленятам. Не важко із квітки на квітку літати. Я - сонечко маленьке, Червонясте і дрібненьке. Я - лише звичайний жучок, На крильцях маю кілька крапочок.

(Йдеться про жучка, який називається сонечко.)

3.5 Вправа для «слухняних» пальчиків. (5 хв.)

Мета: розвиток дрібної моторики.

Хід вправи:

Ми старались , ми трудились

Навіть пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили, Стисли в кулачок щосили.

У замочок їх замкнули

І до сонця потягнулись.

4.1 Рефлексія. (2 хв.)

Ось заняттю вже майже кінець.

Ти був справжній молодець!

Що сподобалось - хвалися,

Засмутило - пожалійся.

Хід проведення: психолог надає дитині можливість висловитися про те, що їй сподобалось чи не сподобалося на занятті. Відмічає успіхи її, хвалить, зацікавлює до нового заняття .

4.2 Релаксація (5 хв.)

Вправа «Сонячний зайчик»

Хід проведення: дитині пропонується заплющити очі та під словесний супровід

психолога уявити собі сонячного зайчика.

Психолог: - Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по обличчю, ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати. Погладь голову, шию, руки, ноги... Він скочив тобі на животик - погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе, подружися з ним.

5. Традиційне прощання „Подаруй усмішку" (3 хв.)

Мета: створення позитивного емоційного настрою, емпатії, взаємної довіри.

Хід вправи: психолог звертається до учня зі словами:

Звати як мене, скажи?

Звати як тебе, скажи?

Ми з тобою грались дружно?

Отже, разом не сутужно!

Зустріч нову призначаймо,

Усім щастя побажаймо.

Руку стисни на прощання

Усміхнись як сонце раннє!

Дитина легким подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її у добрий, щирий та привітний світ.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...