Індивідуальне навчання
4 клас
26.01.2021 р.
Корекція розвитку
1. Вправа - привітання. (З хв.)
Мета: створення позитивного емоційного
настрою на працю.
Барвистий метелик до нас залетів
І нас до роботи
мерщій запросив
Крильцями яскравими він радісно тріпоче
І завдання нам розказати хоче
Хід вправи: психолог повідомляє дитині, що дуже
радий її бачити і хоче привітатись по особливому -
„долонька з
долонькою". Дитина кладе руки долоньками вгору, а психолог вітається з нею на ім'я.
2. Розминка , гра-лічилка „Хмарка дружить з дощиком" (2хв.)
Мета: створення атмосфери довіри та доброзичливості.
Хід вправи: психолог лічить: „ Хмарка дружить з дощиком, квітка дружить з горщиком, вітерець з листочком, бережок з місточком, жабенятко з річкою, а
я дружу з тобою"
3.1 Вправа «Згадай, що намальовано» (8 хв.)
Мета: корекція зорового сприймання та
пам'яті.
Хід вправи: дитині пропонується розглянути малюнок
із зображенням п'яти предметів і запам'ятати їх. Потім
демонструється інший малюнок, де зображення тих же
предметів (без одного), але змінено їх розташування. Дитина повинна сказати якого предмета не вистачає.
3.2. Вправа
„Коректурна проба" (5 хв.)
Мета: розвиток уваги, мислення
Хід вправи: дитині пропонується бланк із
зображенням фігурок та завдання :
знайти всі круги і підкреслити однією рискою знайти всі квадрати і викреслити їх вертикальною рискою
3.3 Цікаві завдання
для «слухняних» пальчиків. (5 хв.)
Мета: розвиток
дрібної моторики
Хід вправи:
«Річка» - імітація хвиль:
долоні в горизонтальному положенні. «Човник» - пальці разом,
долоні стулені в горизонтальному положенні. «Черепаха»- пальці рук зімкнути в
замок, великі пальці зл єднати, утворивши голову черепахи.
«Рибки» - долоні вертикально ребром, пальці разом, імітація плавання риб.
«Равлик» -
одну руку
покласти на стіл, підняти вказівний та середній пальці, розставивши їх, накрити руку долонею другої руки.
Рефлексія (2 хв.)
Релаксація . (5 хв.)
Вправа «Сонячний зайчик»
Хід проведення: дитині
пропонується заплющити очі та під словесний супровід
психолога уявити
собі сонячного зайчика.
Психолог: - Сонячний зайчик зазирнув тобі в очі. Заплющ їх. Він побіг далі по обличчю,
ніжно погладь його долонями: на лобі, на носі, на ротику, на щічках, на підборідді. Погладжуй ніжно, щоб не злякати.
Погладь голову, шию, руки, ноги... Він скочив тобі на животик - погладь його там. Сонячний зайчик любить тебе, подружися з ним.
Хід вправи: психолог звертається до учня зі словами:
Звати як мене,
скажи?
Звати як тебе,
скажи?
Ми з тобою
грались дружно?
Отже, разом не
сутужно!
Зустріч нову
призначаймо,
Усім щастя
побажаймо.
Руку стисни на прощання
Усміхнись як сонце раннє! Дитина легким
подихом здуває зі своїх вуст усмішку у складені човником долоні і відпускає її
у добрий, щирий та привітний світ.
Джерело "Всеосвіта"
Немає коментарів:
Дописати коментар