понеділок, 18 січня 2021 р.

 

Індивідуальне навчання

4 клас

19.01.2021р.

Корекція розвитку

Мета заняття: Створення позитивного емоційного настрою. Розвиток пізнавальних процесів,логічного та образного мислення, уваги, пам’яті, дрібної моторики рук та координації рухів. Формування соціальної компетентності школяра.

 

Хід заняття.

Привітання, гра-лічилка «Хто з ким дружить»

Хід вправи :

„ Хмарка дружить з дощиком, квітка дружить з горщиком, вітерець з листочком, бережок з місточком, жабенятко з річкою, а я дружу з тобою

 

Гра „Чарівна скринька”.

Хід гри:

 дитині пропонується покласти в чарівну скриньку такі риси, як нетерплячість, неуважність, непосидячість та ін.

 

Розминка

1.     Вправи на дихання « Загаси свічку»

2.     Кінезіологічна гімнастика для пальчиків «Зайчик,коза,виделка»

 

 

Вправа „Коректурна проба”

Хід вправи: дитині пропонується бланк із зображенням фігурок та завдання

- знайти всі круги і підкреслити однією рискою

- знайти всі квадрати і викреслити їх вертикальною рискою


 

Вправа «Запам’ятай і відтвори»

Перед тобою бланк із 25 геометричними фігурами і загнутим нижнім краєм, на якому розташовані 4 геометричні фігури з однозначними цифрами всередині.  Твоє  завдання: за 20 секунд запам'ятати форму геометричних фігур і цифру, зображену в ній. Потім, закривши зразок, у кожну з порожніх геометричних фігур вписати відповідну їй цифру зі зразка.


 

Вправа „Запам’ятай та повтори”

Хід вправи: психолог показує картку із зображеннями фігур із крапок і ліній (протягом 10секнд), дитина запам’ятовує, потім картку потрібно прибрати . Дитина відтворює малюнок.



   

    

Фізкультхвилинка

Хід вправи:

Ми старались , ми трудились

Навіть пальчики стомились.

Втому з пальчиків струсили,

Стисли в кулачок щосили.

У замочок їх замкнули

І до сонця потягнулись

 

Вправа „ Четвертий зайвий”

Хід вправи: психолог називає чотири предмети, три з яких відносяться до одного загального поняття. Дитина має назвати зайвий предмет, тобто той, котрий не має відношення до інших та пояснити свій вибір.

Варіанти слів:

-стіл, стілець, ліжко, чайник

- гірок, морква, цибуля, заєць

- лялька, машина, мозаїка, книжка

- вовк, лисиця, ведмідь, кішка

- лижі, ковзани, човен, сани

- автобус, трамвай, літак, тролейбус

- річка, ліс, асфальт, поле.

- пожежник, космонавт, балерина, міліціонер,

- молоко, чай, лимонад, хліб

- нога, рука, голова, черевик

 

Релаксація „Поплавок”.

Психолог. Заплющ очі і уяви, що ти поплавок, який плаває по морських хвилях… Ти рухаєтеся туди, куди несе вас вітер і морські хвилі… Сонячні промені граються з тобою, а шум моря і крики чайок заколисують… Тобі так приємно плавати на хвильках, ні про що не думати... Ти відчуваєте спокій… Але час вже повертатися. На рахунок 3 відкривай оченята і посміхнись до мене. 1, 2, 3. Час вставати.

 

Рефлексія.

 Закінчити речення: «Сьогодні на заняття мені найбільше сподобалось або у мене найкраще вийшло…»

Джерело «На Урок»

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...