понеділок, 2 листопада 2020 р.

Індивідуальне навчання 4 клас корекція розвитку

 Індивідуальне навчання

4 клас

Корекція розвитку

 

1.     Різнобарвна драбинка                                                                                      

Мета: розвиток зорової пам’яті.                                                                               

Обладнання: два однакових набори різнокольорових карток.                             

Інструкція. Розкласти один набір карток (№ 1) у будь-якій послідовності. Дитина повинна протягом 10 секунд уважно роздивитися і запам’ятати послідовність кольорових карток № 1. Після цього картки закриваються аркушем паперу. Психолог просить дитину закрити очі і подумки уявити собі, як були розташовані картки. Потім дитина повинна розкласти картки (набір карток № 2) так, як розміщені картки № 1. Відповідь звіряється з вихідним зразком. Можна розмалювати пусті картки відповідними кольорами.

Варіант розташування карток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.     

Що зникло?                                                                                                                         

Мета: розвиток зорової пам’яті.                                                                               

Обладнання: предмети для запам’ятовування.                                                          

Інструкція. На столі розкладають декілька предметів або картинок. Діти розглядують їх, потім відвертаються. Дорослий прибирає один предмет. Діти дивляться на предмети, що залишилися, і називають, що зникло. Потім можна перекласти предмети і попросити дітей розмістити їх у початкове положення.

Предмети для запам’ятовування

Чашка, ручка, лінійка, гумка, гребінець, блокнот, окуляри, коробка сірників, листок дерева, скріпка канцелярська, фломастер.

8.     

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...