Індивідуальне навчання
4 клас
Корекція розвитку
1. Різнобарвна драбинка
Мета: розвиток зорової пам’яті.
Обладнання: два однакових набори
різнокольорових карток.
Інструкція. Розкласти один набір карток
(№ 1) у будь-якій послідовності. Дитина повинна протягом 10 секунд уважно
роздивитися і запам’ятати послідовність кольорових карток № 1. Після цього
картки закриваються аркушем паперу. Психолог просить дитину закрити очі і
подумки уявити собі, як були розташовані картки. Потім дитина повинна розкласти
картки (набір карток № 2) так, як розміщені картки № 1. Відповідь звіряється з
вихідним зразком. Можна розмалювати пусті картки відповідними кольорами.
Варіант розташування карток
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
Що зникло?
Мета: розвиток зорової пам’яті.
Обладнання: предмети для
запам’ятовування.
Інструкція. На столі розкладають
декілька предметів або картинок. Діти розглядують їх, потім
відвертаються. Дорослий прибирає один предмет. Діти дивляться на предмети,
що залишилися, і називають, що зникло. Потім можна перекласти предмети і
попросити дітей розмістити їх у початкове положення.
Предмети для запам’ятовування
Чашка, ручка, лінійка, гумка, гребінець, блокнот, окуляри, коробка
сірників, листок дерева, скріпка канцелярська, фломастер.
8.
Немає коментарів:
Дописати коментар