неділя, 3 травня 2020 р.


Індивідуальне навчання 
3 клас

04.05. 2020р.
Корекція розвитку



Мета: розвивати мислення, увагу, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, виокремлювати окремі частини цілого, розподіляти й переключати увагу; розвиток тактильних відчуттів, уміння зосореджуватися, передавати свої емоції; формувати пізнавальну активність.
1.                           Вправа «Привітання».
Мета:   закріпити вимову імен оточуючих
Інструкція: передаємо м’яч і запитуємо  ім’я оточуючихІ так кілька разів.
2.                      Вправа «Подорож по стежці» (Активаційний блок, тактильне середовище).
Мета: розвиток тактильних відчуттів, уміння зосереджуватися, передавати свої емоції.
Обладнання: сенсорна доріжка для ніг.
Інструкція: використовують  одну стежку (доріжку із слідами); дитина стає ніжками на стежину, визначає, що відчували  ії ноги, які почуття  переживала сама  дитина.
3.                           Вправа «Допомога».
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук.
Інструкція: допоможіть дитині зібрати гриби; покрокуйте пальчиками правої руки по доріжці до лісу; у кожного пальчика своя доріжка: великий і вказівний, вказівний і середній, середній і безіменний, безіменний і мізинець, великий і мізинець, великий і безіменний, великий і середній.
4.                      Вправа «Знайди фігуру»
Мета: розвиток розподілу уваги.
Інструкція: знайдіть таку саму фігурку, як запропонована.
5.                      Фізкультхвилинка.
6.                      Вправа «Загадкові малюнки»
Мета:  розвиток зорового сприйняття,  розвиток вміння виділяти обєкти на підставі співставлення його з іншими.
Інструкція: знайдіть в кожній групі пару предметів, які підходять один одному; поясніть свій вибір.
https://www.youtube.com/watch?v=BXPc6IPb-4Q

7.                      Рефлексія заняття:
-  Що сподобалося сьогодні на занятті?
-  Що було важким?

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...