Індивідуальне навчання
3 клас
04.05. 2020р.
Корекція розвитку
Мета: розвивати мислення, увагу, дрібну моторику
рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, виокремлювати окремі частини
цілого, розподіляти й переключати увагу; розвиток тактильних відчуттів, уміння
зосореджуватися, передавати свої емоції; формувати пізнавальну активність.
1.
Вправа «Привітання».
Мета: закріпити вимову імен оточуючих
Інструкція:
передаємо м’яч і запитуємо ім’я оточуючихІ так кілька разів.
2.
Вправа «Подорож
по стежці» (Активаційний блок, тактильне середовище).
Мета: розвиток тактильних відчуттів, уміння зосереджуватися,
передавати свої емоції.
Обладнання: сенсорна доріжка для ніг.
Інструкція: використовують
одну стежку (доріжку із слідами); дитина стає ніжками на стежину,
визначає, що відчували ії ноги, які
почуття переживала сама дитина.
3.
Вправа
«Допомога».
Мета:
розвиток дрібної моторики пальців рук.
Інструкція:
допоможіть дитині зібрати гриби; покрокуйте пальчиками правої руки по доріжці
до лісу; у кожного пальчика своя доріжка: великий і вказівний, вказівний і
середній, середній і безіменний, безіменний і мізинець, великий і мізинець,
великий і безіменний, великий і середній.
4.
Вправа «Знайди фігуру»
Мета: розвиток розподілу уваги.
Інструкція: знайдіть таку саму фігурку, як запропонована.
5.
Фізкультхвилинка.
6.
Вправа «Загадкові малюнки»
Мета:
розвиток зорового сприйняття, розвиток вміння виділяти об’єкти на підставі співставлення його з іншими.
Інструкція: знайдіть в кожній групі пару предметів, які
підходять один одному; поясніть свій вибір.
https://www.youtube.com/watch?v=BXPc6IPb-4Q
https://www.youtube.com/watch?v=BXPc6IPb-4Q
7.
Рефлексія заняття:
-
Що
сподобалося сьогодні на занятті?
-
Що було
важким?
Немає коментарів:
Дописати коментар