19.05
Індивідуальне навчання
3 клас
Корекція розвитку
Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги, зв’язного
мовлення
Хід заняття
1.
Вправа «Привітання».
Мета: створення
гарного настрою.
Інструкція: посміхаємось
до дитини, дитина дарує нам усмішку у відповідь.
2.
Вправа «Подорож
по стежці» (Активаційний блок, тактильне середовище).
Мета: розвиток тактильних відчуттів, уміння
зосереджуватися, передавати свої емоції.
Обладнання:
сенсорна
доріжка для ніг.
Інструкція: використовують
одну стежку (стежка з різними рельєфами); дитина стає на стежину,
визначає, що відчували ії ноги, які
почуття переживала сама дитина.
3.Фізкультхвилинка.
Мета: розвиток загальної і дрібної моторики та
координації слів з рухами.
Інструкція: дитина імітує слова віршика.
Прокидаються квіти –
Розпускають пелюстки.
Вітерець дихнув тихенько,
Пелюстки гойднув легенько.
Сутеніє, і квітки
Закривають пелюстки.
Тихо засинають.
Голівками гойдають.
.
4.Виконання вправ
5.Рефлексія заняття:
-
Що
сподобалося сьогодні на занятті?
-
Що було
важким?
Немає коментарів:
Дописати коментар