понеділок, 18 травня 2020 р.

19.05
Індивідуальне навчання
3 клас
Корекція розвитку
Розвиток мислення, образної пам’яті, дрібної моторики рук, уваги, зв’язного мовлення
Хід заняття
1.                                Вправа «Привітання».
Мета:   створення гарного настрою.
Інструкція: посміхаємось до дитини, дитина дарує нам усмішку у відповідь.
2.                                Вправа «Подорож по стежці» (Активаційний блок, тактильне середовище).
Мета: розвиток тактильних відчуттів, уміння зосереджуватися, передавати свої емоції.
Обладнання: сенсорна доріжка для ніг.
Інструкція: використовують  одну стежку (стежка з різними рельєфами); дитина стає на стежину, визначає, що відчували  ії ноги, які почуття  переживала сама  дитина.
3.Фізкультхвилинка.
Мета: розвиток загальної і дрібної моторики та координації слів з рухами.
Інструкція: дитина імітує слова віршика.
Прокидаються квіти –
Розпускають пелюстки.
Вітерець дихнув тихенько,
Пелюстки гойднув легенько.
Сутеніє, і квітки
Закривають пелюстки.
Тихо засинають.
Голівками гойдають.
.
4.Виконання вправ

5.Рефлексія заняття:
-       Що сподобалося сьогодні на занятті?

-       Що було важким?


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...