«Дистанційне навчання як
можливість успішної підготовки до вступу у вищі навчальні заклади»
2. 1.
Плануйте завтрашній день. Заведіть блокнот, у який щовечора записуйте, що вам
треба зробити завтра. Обов'язково перевіряйте, чи все із запланованого встигли
зробити.
2. Не дивіться телевізор. Ваше
життя набагато цікавіше, ніж життя героїв серіалу чи події у світі. Якщо
станеться щось глобальне, то ваші друзі, родичі сповістять вас. Не забувайте,
вам ще потрібно багато встигнути для свого зоряного майбутнього! Переконайтесь
— життя без телевізора є!
3. Навчіться відпочивати.
Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго
відпочинку, прогулянки відновиться ваша розумова працездатність і здатність
запам'ятовувати складний навчальний матеріал. 4. Переводьте увагу з одного
заняття на інше. Зміна видів робіт усуває одноманітність. Після того, як ви 3
години просиділи за навчальним
матеріалом, потрібно відпочити, або переключитися на іншу діяльність.
5. Визначте пріоритети.
Почніть свій день із вирішення важливого завдання. Менш важливі справи залиште
на завтра.
6. Вчіться керувати своїми
емоціями.
7. Усміхайтеся, навіть якщо
вам не дуже хочеться. Сміх позитивно впливає на імунну систему.
8. Не забувайте хвалити себе
щоразу, коли вам вдається впоратися із хвилюванням.
9. Живіть активно. По-перше, активні рухи не
дають накопичуватися адреналіну, по-друге, відволікають від негативних думок:
«Я не здам», «Я не знаю».
ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ПСИХОЛОГІЧНО
1. Для того, щоб у кризовій
ситуації не втрачати голови, не ставте перед собою надзавдань і надмети. Не
варто чекати, доки ситуація стане катастрофічною. Починайте готуватися до
іспитів заздалегідь, помалу, по частинах, спокійно.
2. Якщо дуже важко зібратися з силами і з
думками, спробуйте запам'ятати спочатку найлегше, а потім переходьте до
вивчення складного матеріалу.
3. Щодня виконуйте вправи на
зняття напруження, втоми.
4 Чергуйте розумову і фізичну
працю.
5. Нервуються завжди ті, хто
погано знає матеріал. Щоб подолати свій страх, розповідайте самому собі
вивчений матеріал, начебто ви робите це на іспиті. «Спокій і тільки спокій!»
—так завжди в екстремальних ситуаціях казав Карлсон;)
1. Запам'ятати легше те, що
розумієш. Розподілене заучування краще від концентрованого. Більше часу
витрачайте на повторення по пам'яті. Це ефективніше за просте багаторазове
читання. Якщо працюєте із двома матеріалами — великим і меншим — розумно
починати з більшого.
2. Щоб уникнути хвилювань
запитайте себе: «Чи допомагає хвилювання впоратися із ситуацією?». Коли ви
зрозумієте, що ні, придумайте щось, що дійсно могло б зарадити.
3. Якщо ви можете порадитися з
батьками, зробіть це. Попросіть їх підтримати вас.Разом ви напевно,
придумаєте розумний план, як впоратися з вашими хвилюваннями.
4. Пам'ятайте: занепокоєння — це емоція, а не
метод вирішення проблем. Якщо ваші переживання стали нав'язливими, зверніться
до шкільного психолога.
5. Найкраще запам'ятовується
інформація, викладена на початку і в кінці тексту. Середина, зазвичай, швидко
«вилітає з голови». Тому під час запам'ятовування чи повторення приділіть
особливу увагу середині.
6. Повторювати слід не
механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Після «завантаження» в мозок
інформації, якщо її не повторити, втрачається 20—30 % у перші 10 годин. Щоб
цього не трапилося, варто: прочитати текст, повторити його двічі, за 20 хвилин
— тричі, за 8—10 годин — чотири рази, а за добу — 1 раз. Тільки після цього
можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.
7. Яким чином можна найкраще
все запам'ятати? Що для вас є найближчим - текст, малюнок, логічна схема,
звукове відтворення? Вирішуйте самі, в якій системі вам ліпше
працювати.Спробуйте знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі. Адже цікаве
запам'ятовується набагато легше.
Немає коментарів:
Дописати коментар