понеділок, 29 січня 2024 р.

 

Техніка для підведення підсумків дня
Автор: Бодо Шефер. Перша буква назви кожного пальця підкаже вам, про що варто задуматися в аналізі дня.

Мізинець – буква М – Мислення. «Мислю– значить існую».
  • Які знання і досвід я сьогодні отримав?
  • Що придумав сам, що цінного почув від інших?
  • Де мені це стане в нагоді?
  • Які були сьогодні помилки, які висновки зробив з їх аналізу, де і як зможу це використовувати?
Мінімум 3 (цікаві та практичні) думки-знахідки – це обов'язковий мінімум.
Можна більше, менше не можна.

Безіменний – Б. «Близькі».
  • Що я зробив для близьких і рідних?
Кожен день, але хоча б одну приємну дрібницю для своїх близьких треба зробити обов'язково.

Середній – С. «Стан душі».
  • Яким сьогодні був мій настрій, душевний стан?

Впевнене «добрим», живий інтерес, сплески радості, бадьорий ентузіазм – це правильний список.
«Ну, непогано», «нічого», «так собі», «годиться», «ну чому ?!», «дістали» і «набридло...» – штрихи невдалі, є сенс завтра з настроєм попрацювати уважніше.

Поставлю таке завдання: «Кожні 2 години буду фіксувати душевний настрій!»

Вказівний ( російською – указательный) – У. «Послуги (Услуги)».
  • Які послуги сьогодні надав я, кому виявився корисним?
  • Чиїми послугами зміг скористатися сам, кому за це подякував?
Батьки вчать своїх дітей: «Якщо ти можеш зробити послугу і тобі це не дуже дорого – зроби її обов'язково!» Роблячи послуги, ми створюємо не лише майбутні взаємні послуги: ми створюємо позитивне ставлення своє до людей і людей до нас. «Ми любимо людей не за те добро, яке вони зробили нам, а за те добре, що ми зробили їм».

Великий – В. «В здоровому тілі – здоровий дух,  фізична бадьорість».
  • Як я відчував себе, що я зробив сьогодні для свого здоров'я, підтримки нормальної форми?
Прокинувся вчасно, відразу розминка, душ та розтирання, облився холодною водою  – ранок зроблено добре. 

На завершення аналізу дня стисніть пальці в кулак: буква К. «Концентрація на цілі».
  1. Які були цілі мого сьогоднішнього дня, як і чим я сьогодні наближав себе до мети?
Таким чином ви формуєте основу для правильної побудови завтрашнього дня.
Власне, тайм-менеджмент (ТМ): планування завдань дня.

Джерело https://yuskova.com/tpost/ktrn345vp1-metod-5-paltsv-pdsumki-dnya

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ, ЯКА ПЕРЕЖИВАЄ ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕС: ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ Базові поради для дорослих, як доречно будувати стосунки з ...