понеділок, 12 квітня 2021 р.

 Основні напрямки роботи шкільного психолога

    Кожна людина – це особистість, зі своїми інтересами, захопленнями, здібностями, світоглядом, мріями та цілями. Кожен з нас прагне бути щасливим, успішним, знаходитись у рівновазі з самим собою, з оточуючими людьми та  оточуючим світом. У кожного з нас є свої погляди на життя, є своя життєва дорога, яка не завжди може бути легкою.

    Інколи трапляється так, що страх, сумніви, переживання можуть впливати на наш емоційний стан та заважають зберігати баланс та гармонію між різними складовими самої людини: емоційними, інтелектуальними, тілесними, психічними, тощо.

    Психолог – це спеціаліст, який здійснює вивчення та коригування душевного стану людини. Він надає допомогу в різних сферах життя людини: особисті проблеми, проблеми адаптації і контактування з оточуючими, проблеми у взаємовідносинах.

    Психолог працює з особами, які, на якийсь момент, втратили відчуття "щастя" або мають труднощі у вирішенні проблем, у взаємостосунках  з іншими або у досягненні бажаної мети.

    Психолог виступає певним дзеркалом, дає людині можливість побачити своє життя, проблеми зі сторони і допомагає усунути їх. Шляхи вирішення проблем закладені в самій людині, необхідно лише допомогти усвідомити їх.


Враховуючи напрями роботи, основними завданнями практичного психолога школи є:

· психологічне забезпечення захисту прав і свобод здобувачів освіти, створення безпечного освітнього середовища;

·психологічний супровід учасників освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання;

·    допомога в адаптації до умов навчання у закладі освіти;

·    діагностика особистісних рис та якостей з метою стимулювання розвитку та самовиховання учнів;

 ·   психологічний супровід учасників освітнього процесу під час підготовки та здачі ЗНО;

·    робота зі здобувачами освіти, батьки яких перебувають в зоні АТО;

·  · сприяння попередженню та недопущення виникнення суїцидальної поведінки;

·     профілактика комп’ютерної та Інтернет-залежності;

·      підвищення психологічної компетентності педагогів та батьків.



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...