Психічне здоров’я дитини
Здоров'я дитини
– глобальна проблема людства. Особливо проблема здоров'я актуалізувалось у наш час,
через значний вплив пандемії, що спричиняє стресові ситуації та хвилюваня. Саме
тому є актуальним збереження психічного здоров’я дітей.
Психічне
здоров,я це:
а) відсутність виражених психічних порушень
б) певний резерв сил людини, завдяки якому вона може подолати несподівані
стреси або ускладнення
в) стан рівноваги між людиною і світом, що її оточує.
Перевантаження
руйнують здоров'я учня. Виділяють п'ять етапів психічного навантаження:
1) оптимальний
2) стан норми
3) стомленості
4) втоми
5) перевтоми
Два
перших етапи не порушують психічне здоров,я дитини. Тоді, як
наступні три його руйнують.
Стомлення –
суб,єктивне виявлення втоми, яке супроводжується ослабленням організму,
відчуттям деякої розбитості, небажанням працювати.
Втома – відсутність,
чи зниження працездатності всього організму або окремих органів і систем
органів у результаті виконаної роботи.
Перевтома –
хронічний стан, який може перебігти у захворювання, виявляється рядом ознак:
ослаблення психічних функцій (мислення, сприймання, засвоєння, пам,ять, увага
головний біль, порушення нормального сну, безсоння, погіршення апетиту,
апатія).
Тому попередження перевтоми учнів, регламентація навчального
навантаження становить суттєвий елемент охорони їх психічного здоров,я.
Немає коментарів:
Дописати коментар