неділя, 17 січня 2021 р.

 

Індивідуальне навчання

4 клас

18.01.2021р.

Розвиток мовлення

Вправи на розвиток практичного оволодіння навичками читання складів, слів, речень із дзвінкими, глухими, твердими та м’якими приголосними

Мета: формувати мовленнєві вміння, розширити словниковий запас, сформувати навички зв’язного мовлення

Вправа  «Продовж речення».                                                              

Мета: розвиток емоційно-вольової сфери, логічного мислення, мовлення.

      – Продовж запропоновані речення:

– Мама прийшла втомлена з роботи і я …….

– Молодша сестричка сумує і я…….

– Квітка у вазоні опустила листочки і я……..

– Друг захворів і я…….

– У сестрички не виходить задача і я……

– Сіреньке кошенятко загубилося і я……

– Дівчинка плаче і я……

Вправа «Згрупуй слова»

Мета: розвиток логічного мислення, узагальнення; формування уміння виділяти спільні та відмінні риси у предметах.

       – Згрупуй подані слова. – Що є спільного між даними словами? Наприклад, група «риби»: карась, акула, щука… 

Карась                          береза портфель

Тополя                         щука олівець

Акула                           пенал опеньок

Окунь                           дуб підберезник

Мухомор                     бліда поганка комп’ютер

Телевізор                     телефон альбом

Вправа «Склади речення»

Мета: розвиток творчого мислення, уяви, мовлення.

– Із поданих трьох слів склади якомога більше речень: озеро, ліс, ведмідь / однокласники, школа, дорога  / весна, дерево, подвір’я. 

Наприклад: «У лісі, де живе ведмідь, є озеро».

Вправа «Хто так робить?»

Мета: розвиток логічного мислення, мовлення.

      –  Визнач предмет за його діями. – Хто так робить? 

– літає,      – падає, – покриває,        – блищить, – скрипить …

– світить,    – гріє, – усміхається,    – зігріває, – зеленіє, – біліє…

Вправа «Що спільного?»

Мета: розвиток логічного мислення, формування уміння виділяти спільні та відмінні риси у предметах. 

–  Назви спільні ознаки двох предметів:  чашка – тарілка,    м’яч – скакалка, стіл – диван,    книга – альбом, зошит – олівець,   машина-човен, озеро-річка, черевики-штани,    ролики-велосипед.

 Наприклад:  тарілка-чашка – посуд, можуть бути одного кольору, виготовлені з однакового матеріалу.

https://www.youtube.com/watch?v=DsSNePK3VLA



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...