Індивідуальне навчання
4 клас
18.01.2021р.
Розвиток мовлення
Вправи на розвиток практичного оволодіння навичками
читання складів, слів, речень із дзвінкими, глухими, твердими та м’якими приголосними
Мета: формувати мовленнєві вміння, розширити словниковий запас, сформувати
навички зв’язного мовлення
Вправа
«Продовж
речення».
Мета: розвиток
емоційно-вольової сфери, логічного мислення, мовлення.
– Продовж запропоновані речення:
– Мама прийшла втомлена
з роботи і я …….
– Молодша сестричка
сумує і я…….
– Квітка у вазоні
опустила листочки і я……..
– Друг захворів і я…….
– У сестрички не
виходить задача і я……
– Сіреньке кошенятко
загубилося і я……
– Дівчинка плаче і я……
Вправа «Згрупуй слова»
Мета: розвиток
логічного мислення, узагальнення; формування уміння виділяти спільні та
відмінні риси у предметах.
–
Згрупуй подані слова. – Що є спільного між даними словами? Наприклад, група
«риби»: карась, акула, щука…
Карась
береза
портфель
Тополя
щука
олівець
Акула
пенал опеньок
Окунь
дуб підберезник
Мухомор
бліда поганка комп’ютер
Телевізор
телефон альбом
Вправа «Склади речення»
Мета: розвиток
творчого мислення, уяви, мовлення.
– Із поданих трьох слів
склади якомога більше речень: озеро, ліс, ведмідь / однокласники, школа, дорога / весна,
дерево, подвір’я.
Наприклад: «У лісі, де живе ведмідь, є озеро».
Вправа «Хто так робить?»
Мета: розвиток
логічного мислення, мовлення.
–
Визнач предмет за його діями. – Хто так робить?
– літає,
– падає, – покриває, – блищить, – скрипить …
– світить,
– гріє, – усміхається, – зігріває, – зеленіє, – біліє…
Вправа «Що спільного?»
Мета: розвиток
логічного мислення, формування уміння виділяти спільні та відмінні риси у
предметах.
– Назви спільні
ознаки двох предметів: чашка – тарілка, м’яч – скакалка, стіл – диван,
книга – альбом, зошит – олівець, машина-човен, озеро-річка,
черевики-штани, ролики-велосипед.
Наприклад: тарілка-чашка – посуд, можуть бути одного
кольору, виготовлені з однакового матеріалу.
https://www.youtube.com/watch?v=DsSNePK3VLA
Немає коментарів:
Дописати коментар