четвер, 19 березня 2020 р.


Дітям треба пояснювати,
що відбувається
Тут доволі тонке завдання для батьків. З одного боку, пояснити треба, а з іншого – треба зробити це так, щоб у дитини не виникло зайвих страхів і тривог. Адже, так чи інакше, карантин буде обговорюватись вдома з більшим чи меншим степенем тривоги. І дитина точно відчує це. І гірше, коли вона не буде мати пояснень для себе. Що викличе підвищений рівень тривожності у дітей
Треба пояснювати все так, як є. Що є небезпечне захворювання, а карантин для того, щоб знизити рівень поширення інфекції та ми мали змогу подбати про своє здоров’я . Можна провести паралель з попереднім карантином.
Карантин – не час припиняти навчання.
      Під час карантину діти мають змогу навчатись дистанційно. Є можливість самостійно опановувати матеріал завдяки Інтернет-ресурсам. 
Не панікуйте – це негативно відіб’ється на дітях
Діти дуже гарно відчувають наш психологічний стан, тому варто визначити своє ставлення до поширення короно вірусу як до серйозної проблеми, але такої, яку можна подолати.
То ж порада батькам: спілкуйтесь з дітьми на тему коронавірусу і карантину, шукайте пояснення для себе і для них, знаходьте позитивні моменти у такому тривалому перебуванню вдома (можна гарно відпочити, самому встановлювати режим дня, краще підготовитись до ДПА та ЗНО, поглибити рівень знань зі шкільних предметів, знайти час для нових занять тощо).
І будьте здорові!
Результат пошуку зображень за запитом зображення дитиниСам у квартирі – мрія багатьох школярів, вони завжди знайдуть, чим зайнятися, окрім виконання уроків і домашніх обов’язків. Тут і телевізор, і комп’ютер, і планшет тощо.
    Найголовніше, коли дитина залишається вдома сама, вона повинна чітко усвідомити: є речі, яких робити не можна за жодних обставин. А саме:
*  Нікому не можна відчиняти дверей, навіть якщо це прийшла сусідка чи подруга мами. Вхідні двері повинні відчиняти лише дорослі. Поясніть дитині, що у всіх близьких є ключі від квартири.
* Домовитися, що дитина не буде відповідати на дзвінки від незнайомців.
*У телефоні дитини повинні бути зафіксовані телефони близьких людей та екстрених служб(про всяк випадок все одно запишіть їх),  щоб у разі екстреної необхідності дитина знала, куди їй телефонувати. І обов’язково поясніть дитині, в яких випадках треба терміново дзвонити та кликати на допомогу.
моделюйте різні ситуації поведінки дитини (незнайомець дзвонить у двері, діти кличуть гратися на вулицю, чутно підозрілий запах та інші);
*Не можна нічого кидати з балкона та з вікна. До вікон взагалі краще не підходити і не визирати на вулицю. На вікна краще поставити спеціальні блокуючі засувки, що їх дитина не зможе самостійно відкрити.
 
*Не можна гратися з електропобутовими приладами та газовою плитою.
    Важливою також є батьківська увага. Розплануйте разом із дитиною її день. Зазначте час, коли вона має поїсти, коли зробити домашні завдання, скільки часу може грати в комп’ютерні ігри, і що саме потрібно обов’язково виконати по дому, обговорити періодичність зв’язку – наприклад, зідзвонюватися кожну годину або присилати повідомлення у месенджерах;
 Так ви зможете навчити дитину планувати свій час і цінувати порядок,який вона зробила самостійно.
ідготуйте для дитини цікаве завдання, щоб їй було чим зайнятися на самоті;
опросіть дитину не розповідати друзям і стороннім, про те, що вона залишилась вдома сама;
* Для підтримання позитивного емоційного стану та змістовного наповнення дозвілля дітей шкільного віку батькам потрібно:

- дотримуватися встановленого режиму дня дитини;
- контролювати час відведений для шкільних занять (дітям 7-9-х класів – не менше 3 год.,а 10-11-х класів – не менше 4 год.);
- 1,5 - 2 години дитина повинна гуляти на свіжому повітрі;
- контролювати час перебування дитини біля комп’ютера та телевізора;
- цікавитися кожного дня з ким і як дитина проводить своє дозвілля,обговорювати події та проблеми,які турбують дитину.

    Десятиліття досліджень доводять: якщо дитина виконує обов’язкові хатні справи – це позитивно впливає на навчання, психіку, а також у майбутньому це піде на користь становленню особистості та допоможе адаптуватись до соціального оточення. Згідно з дослідженням Марті Россмана (почесного професора університету Міннесоти),якщо ви з раннього віку привчите свою дитину виконувати хатню роботу, вона почуватиметься самостійною, відповідальною та впевненою в собі людиною.
    Не потрібно перевантажувати дитину домашніми справами, проте дитина може допомогти батькам вдома. Наприклад,можна доручити:
- вологе прибирання в квартирі, пилососити, підмітати та\ або витирати пил;
- розкладати і розвішувати по місцях свої речі (чистий одяг вішати в шафу, а брудний відносити в пральну машину або в кошик для брудної білизни);
- стежити за станом свого взуття, мити його в разі необхідності, завжди ставити на місце;
- поливати квіти;
- піклуватися про домашнього улюбленця:, витирати лапи, міняти вміст лотків;
- застеляти своє ліжко;
- мити посуд і розкладати його;
накривати на стіл та протирати стіл після їжі.
Та головне, НЕ ЗАБУВАЙТЕ основні правила поведінки під час карантину у зв’язку з епідемією короновірусу:
1. Не відвідувати громадських місць та уникати скупчення людей.
2.Частіше провітрювати кімнату.
3. Завжди мити руки з милом.
4. Щоденно їсти свіжі овочі й фрукти — вітаміни посилюють захисні сили організму.
5. Пити теплу воду з лимоном.
Всім міцного здоров’я

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей   У роботі з дітьми з тривожністю необхідно •    Постійно  підбадьорювати ,заохочувати ...